Keşfet

Araç Kiralamada Kaliteli Hizmetin Adresi

Bu yazımızda siz değerli okurlarımıza , adana rent a car firması olan bir firmada yaşanan bir tecrübeyi sizlerle paylacağız. Hizmet sektöründe kaliteli iş yapan firma şansa kader gibi bir şey. Çok şükür bana iyi bir firma denk geldi. Malum Türkiye yatırım anlamında revaçta bir ülke. Özellikle Adana’nın sıcak iklimi olduğundan Letonya gibi Soğuk ülkede yaşayan insanların istedikleri bir bölge.

Yatırım yapmak isteyen misafirlerimizi iyi ağırlamamız gerekiyor, kalabalık geldikleri için 2-3 araçla yerine tek bir araçla olmak istedim. Hem iletişimi daha iyi kurmak hem de Adana’mızı iyi tanıtabilmek. Misafirlerimiz günü birlik geleceği için kısa zamanda çok işler yapmak zorundaydık. İnternet’ten araştırdım Vip minibüs kiralama diye Kirmizicar.com ilk çıkan isim oldu. Telefon ile ön görüşme yaptım.

Yurt dışından misafirlerimin olduğunu Bir şoför bir tercüman/hostes tarzında 2 elemanlı vip hizmet almak istedim. Ertesi gün Kirmizicar.com iş yerine ziyarette bulundum. Çok iyi bir karşıladılar. Detayları konuştuk zamanlamada anlaştık ve vedalaştık. Müşterinin Adana Havalanına iniş saati 21:30 yani karanlıkta şehrimize geliyorlardı. Malum zaman kısa olduğu için Görevli arkadaşlara Kısa bir adana turu atalım dedim.

Şakir paşa hava limanı dış hatlardan misafirlerimizi aldık ve küçük bir adana turu yaptık. Dilberler sekisinden Yavaş yavaş turumuza başladık. Oradan Adnan Menderes Bulvarında Göl manzaralı tur inanılmaz keyifli idi. Bir yandan da Görüklerini anlatıyorlar bir yandan iş görüşmeleri. Kısa bir dana lezzeti şırdan, bumbar el yapımı ayran aperitif tarzında, Sonrasında güzel bir çay keyfi. Sonra konaklayacakları 5 yıldızlı otele doğru yola koyulduk. Odalarına kadar eşlik ettik ve Araç kiralama arkadaşlarıma ilgilerinden dolayı teşekkür ettim.

Ertesi sabah saat 08:00 de otelde buluşmak üzere diye vedalaştık. Ertesi gün ben daha erken saatlerde otel lobisindeyim. Misafirler 07:30 gibi lobiye geldiler birer kahve içtik ve hem iş hemde kahvaltı yapmak için Seyhan baraj gölünün karşı yakasına geçtik. Yatırım yapılacak yerler hakkında bilgiler verdim. Sabah güneşi oldukça iyiydi ve Şubat ayı olmasına rağmen açık büfe kahvaltı restoranının bahçesinde yaptık. Adana yöresi gözlemeler, peynir çeşitleri tereyağlı köy yumurtası bal-reçel derken bizim damak lezzetimizi sevdiler. Zamanımızın dar olduğunu söyleyerek program dahilinde tekrar yollara düştük.

Şansımıza Adana’mız oldukça sıcak bir günü yaşıyordu. Göl’ün etrafında martılar, olmayacak bir şey suyun kenarında sazan balıkları dolaşıyor. Öğleye kadar bir çok alanları dolaştık. Öğle saatlerinde kendin pişir kendin ye tarzında bir mekana gittik. Ellerimle pirzola, kuşbaşı ve kebaplar içecekte Şalgam ikram ettik. Bu arada kiralama şirketinin personeli o kadar içten ve samimiydiler ki ayrıca teşekkür ettim. Tercüman kardeşimde görevini layıkıyla yaptı. Kısaca kazanan o kadar çok taraf oldu ki.

Kiralama şirketi ve şirketi temsil eden sıcak ve güler yüzlü personeli, Misafirlerimizin ne kadar iyi bir yatırım yapacaklarının keyifli davranışları, Bütün bu memnuniyetlerden dolayı da benim ayrıca sevincim. Güzel ve geniş çaplı Adana turundan sonra havalananına uğurlamaya gittik. Herkes memnun bir şekilde rant düzenine döndü. Bu hizmette emeği geçen Kirmizicar.com yöneticilerine, Müdürlerinize ve Personellerine profesyonel hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyorum. En kısa zamanda tekrar birlikte çalışmak dileğiyle. Bir sonraki Yaşanmış olaylarını paylaşmak üzere Güzel günler yaşamanızı diliyorum…